Systemy sprzedażowe Rozwiązania do obsługi sprzedaży
i stanowisk kasowych

Szukasz zintegrowanego środowiska do obsługi sprzedaży w sklepie, kiosku, markecie? Realizujemy wdrożenia w oparciu o sprawdzone i stabilne oprogramowanie PC MARKET i PC POS, które pozwoli Ci kontrolować stany magazynowe, wagi, obsługę stanowisk kasowych i wiele innych.

System do obsługi sklepu – PC Market 7

PC Market 7 to idealny system do obsługi sprzedaży w sklepie lub markecie. Jest prosty w obsłudze, posiada przejrzysty interfejs przez co praca z nim jest szybka i wydajna.

Dzięki obsłudze większości modeli urządzeń może być wdrożony w już istniejących sklepach bez konieczności wymiana bardzo drogiego sprzętu.

Program PC Market 7 z jednej strony daje pełną kontrolę własnego biznesu z drugiej nie obciąża pracowników i właścicieli nadmiarem pracy.

Najważniejsze możliwości programu PC Market 7:

  • Łatwe wyszukiwanie najlepiej i najgorzej sprzedających się towarów
  • Dostępna historia towaru
  • Sprawdzanie stanu rozliczeń z kontrahentami, ile mamy do zapłacenia lub odebrania pieniędzy
  • Podgląd utargów, wyliczenie zyskowności
  • Rzeczywisty podgląd stanu kasy, możliwość podejrzenia aktualnego stanu gotówki na kasie.
  • Generowanie dokumentów zamówień, jedyne co musi zrobić operator to podać na ile dni ma wystarczyć zapas towaru.
  • Szybkie i łatwe sporządzanie dokumentów remanentu przy współpracy z kolektorami danych
  • Drukowanie etykiet na półki i towary, możliwość samodzielnego projektowania etykiet
  • Łatwe i szybkie tworzenie dokumentów dostaw, możliwość elektronicznej wymiany dokumentów z dostawcą lub wykorzystanie kolektora danych.
  • Obsługa systemów lojalnościowych z punktami za zakupy
  • Bardzo rozbudowany system raportujący ułatwiający wyszukiwanie i analizowanie wszystkich danych spływających do bazy danych.

PC Market 7 to również obsługa sieci sklepów.

Na system do obsługi sieci sklepów składają się następujące programy:

  • Konsola kupca do zarządzania siecią sklepów
  • PC Market 7 – do obsługi sklepów pracujących w sieci
  • PCMRepl – do obsługi komunikacji w sieci

Najważniejsze funkcje realizowane przez system do zarządzania siecią sklepów:

  • Centralne zarządzanie listą towarów z możliwością ustalania cen zakupu, określania kontrahentów od których kupujemy towar, narzucania cen, całkowitego zablokowania towaru
  • Centralne zarządzanie listą dostawców, automatyczne replikowanie dostawców wraz z ich cechami do wszystkich sklepów w sieci
  • Centralne zarządzanie systemami lojalnościowymi oraz kartami stałego klienta
  • Analizy obrotów z dostawcami i producentami
  • Centralne zamówienia i dostawy
  • Możliwość rozliczania sklepów z poziomu centrali

Integracja systemów IT

Porozmawiaj ze specjalistą

Grzegorz Anacki

Inżynier IT

Grzegorz Anacki

... i dowiedz się jak skutecznie kontrolować sprzedaż w Twoim sklepie.

ACS IT Solutions