Outsourcing IT
Outsourcing IT to usługa związana z przeniesieniem na naszą firmę zadań i obowiązków związanych z utrzymaniem infrastruktury informatycznej w Państwa przedsiębiorstwie. Usługa polega na stałym monitorowaniu urządzeń oraz aplikacji, rozwiązywaniu bieżących problemów oraz zapobieganiu ich powstaniu przez wczesne reagowanie na pojawiające się zagrożenia. Outsourcing to również bieżące dostosowywanie działających urządzeń i aplikacji do zmieniających się warunków w firmie, dbanie o bezpieczeństwo danych, aktualizację oprogramowania.
Dzięki takim narzędziom jak TeamViewer możemy „podłączyć” się do serwerów lub komputerów klienckich i szybko rozwiązać problem. TeamViewer pozwala na współpracę państwa pracowników z naszymi inżynierami ponieważ w tym samym czasie widzimy jeden pulpit i wszystkie aplikacje uruchomione w systemie. TeamViewer to także bezpieczeństwo dzięki szyfrowanej transmisji danych oraz wyrażenia zgody z Państwa strony na każde podłączenie inżyniera do pulpitu komputera.
Outsourcing IT to również wizyty naszych inżynierów w Państwa przedsiębiorstwie w celu likwidacji problemów których nie można usunąć zdalnie.
W ramach usługi outsourcingu ACS może również monitorować i raportować dla Państwa takie elementy infrastruktury IT jak:
- Legalność oprogramowania przez inwentaryzację zainstalowanych aplikacji
- Śledzenie zmian zainstalowanych i odinstalowanych aplikacji
- Inwentaryzacja sprzętu
- Monitorowanie czasu pracy i aktywności użytkowników. Raport z czasu pracy z aplikacjami, przeglądanych stron itp.
- Zarządzanie dostępem do urządzeń wymiennych (Pendrive, karty flash itp.)
Porozmawiaj ze specjalistą
Grzegorz Anacki
Inżynier IT
- e-mail: grzegorz.anacki@acs.pl
- +48 95 7836 838
- +48 603 839 907